برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است

  • کد خبر: ۲۲۴۱۹۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تمجید از قدرت تیم ملی فوتسال ازبکستان تقابل ایران با این تیم را یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی دانست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا باید رخ در رخ تیم فوتسال ازبکستان قرار بگیرد.

این دیدار از اهمیت بسیاری برای وحید شمسایی و شاگردانش برخوردار است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه این بازی گفت: «بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم. خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.»

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: «بازیکنان ما بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.»

تیم ملی فوتسال اگر موفق به شکست ازبکستان شود، به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا راه خواهد یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->